Wpadnij tu do mnie koniecznie :)

wtorek, 30 grudnia 2014

Bombeczki 2014 raz jeszcze :)

Ostatni post w tym roku i porządki okołochoinkowe. Bombki powstawały u mnie tego roku w dość krótkim czasie, w dwóch turach. Cieszę się, że w ogóle jakiekolwiek wyszły mi spod ręki, bo już było podbramkowo. Każda z was wie ile to pracy, nie takie "hop siup, naklejamy wzorek i gotowe" tylko, mozół, pot, i łzy czasem ;))) zwłaszcza wtedy kiedy coś nie tak się dzieje jakbyśmy chciały.
Prace bombkowe zebrane - część wisi na mojej choince, część zdobi inne. Mało a cieszą :)

Do świątecznych ozdób dołączyły też kielichy-lampiony, których nie mogło u mnie zabraknąć, bo bardzo spodobały mi się efekty prac na warsztatach które poprowadziłyśmy na BuzzArcie.

Życzę wszystkim  w Nowym Roku 2015, super pomysłów, weny i samych pięknych prac :)
























8 komentarzy:

  1. Cudowne bombki :)
    Radosnego i szczęśliwego Nowego Roku
    z marzeniami o które warto walczyć,
    z radościami którymi warto się dzielić,
    z przyjaciółmi z którymi warto być
    i z nadzieją bez której nie da się żyć!
    A poza tym TWÓRCZEGO Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pełen podziw za ten ogrom pracy :*

    OdpowiedzUsuń